Koffiemiddag bij Binnenin

Het Bestuur van de afdeling Groei en Bloei Lelystad, nodigt alle leden uit om  aanwezig te zijn voor de koffiemiddag op 10 jan a.s. bij : Binneninn, Neringpassage 54, Lelystad, aanvang 14.00u

Graag willen wij dan ook iedereen de gelegenheid geven, om op deze middag, onder het genot van koffie/thee en wat lekkers, samen te zijn en  om elkaar een gelukkig Nieuwjaar te kunnen wensen

Tevens wil het Bestuur op deze middag de vrijwilligers, die zich in het afgelopen jaar ingezet hebben, om de afdeling Groei en Bloei Lelystad tot een succes te laten worden, in het zonnetje zetten. Met een kleine attentie wil het Bestuur deze mensen dan bedanken, voor hun inzet en werkzaamheden.

Waar zouden wij zonder  vrijwilligers zijn? Mensen, die vrijwillig hun tuin, hun tijd en hun mogelijkheden aan onze afdeling aanbieden. Vaak kunnen wij alleen met hun hulp onze plannen verwezenlijken.

Het Bestuur, hoopt dan ook, dat er veel leden aanwezig zullen zijn, die ook deze bijeenkomst weer tot een succes kunnen maken.

Namens het Bestuur van Groei en Bloei:

Virginie Boormans