Feestavond 21 februari 2023, een korte terugblik

Na de jaarvergadering startte de feestavond ter ere van ons 50-jarig jubileum.

Het begon met lekkere taarten en muffins, zelfgemaakt door enkele leden.

Vooral de taart met het jaartal 50 erop was erg mooi om te zien en alle taarten waren erg lekker begrepen we.

Daarna hield Tjoukje een mooie toespraak over 50 jaar geschiedenis van Lelystad en Groei en Bloei in een notendop.

Zij leidde ook de verschillende activiteiten in, allemaal door en voor leden.

Zoals vlinders vouwen, kweek potjes vouwen, porselein en andere voorwerpen beschilderen met alles wat groeit en bloeit, raden naar ingrediƫnten in gerechten, een dia-voorstelling van bijzondere insecten, kortom de tijd was te kort.

Ook waren er tussendoor nog hartige hapjes en een lekker fris drankje.

Voor herhaling vatbaar hoorden we een aantal keren van de aanwezigen en daar is het bestuur het mee eens. Mede dankzij de inzet van onze leden was deze feestavond een groot succes!

We verheugen ons op alle activiteiten die dit jaar gaan komen en hopenjullie allemaal weer te ontmoeten.

Jetty Keijzer