Terugblik kerstuitje Intratuin Duiven.

Maandag 22 november was het dan zover, ons kerst en vrijwilligersuitje naar de Intratuin in Duiven.

We vertrokken om 9.30 uur met twee auto’s en 7 personen, het was een flink stuk rijden maar om 11.00 uur zaten we heerlijk te genieten van onze koffie/thee en wat lekkers in restaurant `De Proeftuin`.  Na benoemd te hebben hoe blij we zijn met onze vrijwilligers, die dit uitje als dank gratis kregen, lieten we ons onderdompelen in de kerstsfeer en keken onze ogen uit.

Met als thema `Het Hotel` kon je met de roltrap naar boven naar de grootste kerstshow van Europa.

Je waant je in een bos vol kerstbomen maar dan verlicht met de mooiste lampjes in allerlei kleuren, vormen en maten en een enorme variëteit aan versieringen, van kerstballen tot aan pluche uilen.

Ben je van plan je boom dit jaar met rood te versieren of wit, goud of brons, wat dacht je dan van roze, violet, turkoois, of paars? Werkelijk alle kleuren en soorten zijn mogelijk.

Vol inspiratie liepen we langs twinkelende kersthuisjes en de magische wereld van kerstminiaturen.

Er is zoveel te zien; je kan er gerust een paar keer doorheen lopen om alles in je op te nemen, je zou bijna vergeten dat je in een tuincentrum bent.

Het leukste aan dit dagje vond ik dat wij als vereniging best  veel ideeën hebben over hoe we creatief kunnen zijn in huis en tuin met bloemen, planten en groen.

Leuk om ons te verwonderen en verbazen over het aanbod daar maar het is ook wel heel veel.

Moe van de vele indrukken keerden we rond half 4 weer huiswaarts. De meesten met toch wat kerstitems in hun winkelmandje.

Kortom het was een geslaagd uitje.