Samenstelling van het bestuur van Groei&Bloei Lelystad

Vind je het leuk om betrokken te zijn bij het organiseren van onze activiteiten?  Heb je interesse? Neem dan even contact op met een van de bestuursleden of stuur een mailtje naar info(at)lelystad.groei.nl

Het postadres van Groei & Bloei Lelystad is
Kamp 27-09
8225 EK Lelystad

Beste leden,

In het bestuur hebben we afgesproken, dat bij excursies waar gecarpoold wordt je de meerijkosten rechtstreeks aan de chauffeur betaald. Dit bespaart op de bankkosten en scheelt in de administratie.

Dus bv. bij de excursie naar de Roggenbotstaete en bij de excursie naar de Hessenhof; wel aanmelden via het aanmeldingsformulier, aangeven of je wilt rijden of carpoolen, maar als je gaat carpoolen betaal je rechtstreeks aan de chauffeur. Het bedrag wat je dan betaalt staat bij de activiteit op de site.

Met vriendelijke groet,

de penningmeester