Terugblik 1e Bultpark Buitendag

Wat een prachtig weer was het bij de opbouw van onze stand! Het was even geleden dat we met een kraam op een markt hadden gestaan.

Al het promotiemateriaal uit de dozen gehaald en weer nieuwe besteld, de vesten met ons logo gewassen, knutselmateriaal gekocht, koffie en thee gezet, een kruiwagen gevuld met planten, prijskaartjes geseald, potjes gespaard om te beplakken en te schilderen, kranten op maat gesneden voor de zaaipotjes… Er moest van te voren toch nog wel wat gebeuren, maar dan waren we er ook helemaal klaar voor!

Onze kraam stond op het groene pleintje, de buren in de andere kramen waren kwekers, het IVN, de bijenvereniging, de groene Sluis, de Polderkol, de Ruiltuin en de Werfshop. Ik moet wel zeggen, als groenliefhebbers vonden wij dit het leukste gedeelte van de markt.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er volgens de klimaatburgemeester , mevrouw Janneke Pikkert, zo’n 2500 bezoekers zijn geweest. Het was een druk bezochte markt met veel belangstelling voor onze vereniging.

Rond half drie begon het te regenen, waardoor de markt snel afgelopen was, helaas, maar we kijken terug op een geslaagde dag.