Zomeractie voor nieuwe leden

De zomeractie loopt in de periode van 19 mei tot 20 september

Nieuwe leden die zich nu op onze site aanmelden ontvangen:

• het meest recente nummer van Groei & Bloei,
  • korting op de resterende contributie
  • en een welkomstgeschenk.

Welk tijdschrift bij de actie hoort, is afhankelijk van welk tijdschrift op dat moment in de winkels ligt:

• Bij een activiteit in de periode waarin het juni en juli/augustusnummer in de winkel ligt betaalt het nieuwe lid per 1 september €30,95 (in plaats van €40, een korting van ruim €9)
  • Bij een activiteit in de periode waarin het septembernummer in de winkel ligt betaalt het nieuwe lid per 1 oktober €19,95 (in plaats van € 31, een korting van ruim €11).
  • Bij een activiteit in de periode waarin het oktobernummer in de winkel ligt betaalt het nieuwe lid per 1 november €14,95 (in plaats van € 24, een korting van ruim €9).

Jouw welkomstgeschenk is een keuze tussen een Hori-hori mes met het Groei en Bloei logo of het Moestuinboek "Groentje" .

Lid worden van Groei en Bloei afd. Lelystad